It's just how it is



Som ni ser har Malin fixat lite granna här på bloggen, lika bra att ta bort headern eftersom Malin var med på den. Ska fixa ihop en ny header alldeles strax, justeja kanske ska börja med att säga att jag stannar HÄR på bloggen, men ändrar design och det, men bloggen kommer fortfarande heta "caniiks" och nu är det bara jag som bloggar. Blir ju lite fel med namnet Caniiks nu när det bara finns en canon, men ja, det får bli så. Lyckades inte byta namn, det går typ inte. Så såhär fick det bli.

Hoppas ni fortästter följa mig! Puss så länge.



Kommentarer
Postat av: Madeleine Mir Forsberg

Hej! :)



Vill ni länkbyta? :)



Kram Madde♥

2011-10-22 @ 22:01:14
URL: http://madeleinemir.blogg.se/

Kommentera här sötnos:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (din och min hemlis)

Har du egen blogg, eller annan adress:

Kommentera häär:

Trackback