ohyes.



Lånade mammas nattlinne.. hehe, lite stort mjaa.

Ja då har Malin tagit sitt pick och pack och bytt blogg, funderar på att göra detsamma faktiskt.. kanske tar över den här bloggen själv, vadvetja. Men tror jag startar en helt ny själv. Har 4 andra bloggar. ONÖDIGT jag vet! Men jag startar nog ändå en 5:e.. asså ne jag vet inte hur jag ska göra. Måste fundera ett tag. Tills vidare bloggar jag här.

Har iaf. då vart sjuk i några dagar, har inte tagit mig till skolan en ända dag den här veckan, börjar bli lite smått tråkigt faktiskt. Så vilar upp mig nu imorron och tar mig till skolan på fredag. Missar tydligen en härlig dag med klassen imrn i Luleå som jag gärna hade vela vara med på, men nee.. så ska man vara sjuk. piss.

jamen nu ska jag inte babbla på med så mycket mer, blir så jävla mycket text och jag vet ju själv hur kul det är och läsa, ids faktiskt inte läsa bloggar med långa inlägg.. kollar bara in bilderna. naa, intresseflaggan är på topp! Heehe, jomen puss så ses vi!

Kommentarer

Kommentera här sötnos:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (din och min hemlis)

Har du egen blogg, eller annan adress:

Kommentera häär:

Trackback