Ny blogg startas

Tjolahoppsan, börjar känna mig bättre nu, taggar för skolan imorgon då, yes. Inte ofta man säger så. Iaf. har jag bestämt mig nu för att starta en ny blogg, Malin ska få hjälpa mig lite med designen å de. Jo så jag börjar med designen på fredag, förhoppningsvis klar på lördag. Nya bloggen kommer såklart handla om min vardag, men även foton, mode, sminktips, jaa, en massa! Kanske också börjar med videoinlägg! Heerligt.

Nog om det nudå, imrn kanske man skulle hitta på något med Malin, ska nog kolla skräckfilm och bara hade! Ska nog fota lite till den nya headern också. Att bero på fota, ska ta fram kameran nu och göra lite vettigare saker än att sitta vid datan.. ehe. Puss så länge va.


Kommentarer
Postat av: Therese

Jättefin bild:)

2012-04-01 @ 17:34:45
URL: http://theresemusic.blogg.se/

Kommentera här sötnos:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (din och min hemlis)

Har du egen blogg, eller annan adress:

Kommentera häär:

Trackback